40. Rallye Český Krumlov se úspěšně prezentovala na Mobil salonu v Českých Budějovicích

Média

Aktualita č. 04 (15.04. 2012)


Na právě skončeném Mobil salonu, který se již po dvacáté konal na Výstavišti v Českých Budějovicích, proběhla úspěšná prezentace nadcházejícího jubilejního 40. ročníku Rallye Český Krumlov.

Během uplynulých třech dnů se asi každý z návštěvníků Mobil salonu zastavil i u stánku Rallye Český Krumlov. Hlavním hostem expozice byl prezident ÚAMK, pan JUDr. Oldřich Vaníček, kterého organizátoři přivítali v sobotu. Fanoušci, aktivní jezdci i zástupci partnerů Rallye Český Krumlov se zajímali o novinky, které pořadatelé připravili jak na trati letošního ročníku, tak i v rámci doprovodného programu.

V expozici Rallye Český Krumlov, která byla umístěna v nově postaveném pavilonu T českobudějovického Výstaviště, budila pozornost maketa soutěžního vozu Mini John Cooper Works WRC v barvách EuroOil Invelt Czech Teamu. Například i děti si mohli vyzkoušet, jaké je to sedět v historické Škodě 130 RS týmu ČK motorsport, která má za sebou mimo jiné úspěšnou účast v letošní 15. Rallye Monte-Carlo Historique. Zájem byl o propagační předměty s logem Rallye Český Krumlov, v nabídce byly samolepky, kalendář, plechové tabulky, magnetky a trička.

Rallye Český Krumlov se na výstaviště do Českých Budějovic vrátí opět za šest týdnů. Nově jako Samson-Rallye-Aréna bude již tradičně centrem soutěže, včetně servisního areálu, divácké super rychlostní zkoušky a doprovodného programu. Vstupenky budou slosovatelné a jeden z výherců se stane majitelem nové čtyřkolky, kterou do letošní divácké soutěže věnovala firma Milwaukee. Losování hlavní ceny, kterou je již zmiňovaná čtyřkolka a dalších cen, proběhne při vyhlášení vítězů 40. Rallye Český Krumlov na cílové rampě v Jelení zahradě.

Další novinky průběžně na www.rallyekrumlov.cz a www.ckmotorsport.cz.

 

Karel Mach, 40. Rallye Český Krumlov © 2012


www.rallyekrumlov.cz

www.ckmotorsport.cz

 

Foto: Karel Mach

 

Partners:
.......................................................

 


 

 

Media:
.......................................................

 


 

 

Partners:
.......................................................